Saturday, July 15, 2017

მეშვიდე მოდულის რეფლექსია

განვიხილეთ მოსწავლის პრეზენტაციები და შევიტანეთ კორექტირება და მივეცით ერთმანეთს უკუკავშირი.გამოვიყენეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.გავეცანით დიფერენცირების 4 დონეს.აღქმის მოდალობის გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიის აღქმის მოდალობისა და ტვინის ჰომოსფეროს განვითარების მიხედვით.   დავგეგმეთ აქტივობები დიფერენცირებული აქტივობები სპეცსაჭიროებების მქონე ბავშვებისათვის , აგრეთვენიჭიერი და არაქართულენოვანი ბავშვებისათვის.

No comments:

Post a Comment